Min vän Richard


,
Åh där står jag och skrålar Diggi Loo Diggi ley för full hals, gör alla danssteg, berättar en anekdot om när jag var 4 år och var så kär i Per och träffade Herreys på Konsum i Uddevalla... Avslutar och tackar för applåderna, då det plötsligt stiger in en man som känns väldigt bekant. Nej men ser man på; Min vän Richard!!
Han var lite flirtig, och fräck och tilltalade mig som " Den snygga servitrisen" .  Efter att jag sjungit " And I am telling you" från Dreamgirls vinkade han på mig och lutade sig mot mig för att viska i mitt öra; Vad duktig du är!

Tänk så många kvinnor som vill ligga med honom nu när han är singel och allt.
Lite över 40 bast är han ju, men rätt så välbevarad, nästan ung och oförstörd...

Jag gick hem nynnandes: "Tänk dig ett hinder, det flyger du över. Vingar på skorna, är allt vad du behöver, och jag kan bli vad jag önskar. I min förtrollande värld!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0