Gamla gubbar!

Usch och fy!
Gamla gubbar som bjuder unga fräscha flickor på sprit för att få dom i säng.
Det var precis vad som hände idag. De satt och  3 tjejer och en kille ( som såklart var gay ). De är helt galna och festar verkligen loss själva i bistron. Helt plötsligt sitter det 8 kostymgubbar där och vill beställa dricka - Helrör - men det säljer vi endast på helger... Så min beställning blev: 20 GT, 20 Vodka Cola / Cranberry, 20 Razzshots, 4 Champagneflasor... Då hade de ju ett litet tag.
Se till att tjejerna har dricka! Sedan satt de i gubbarnas knä.

Är det verkligen värt det?
Jag tyckte verkligen att de verkade riktigt trevliga innan gubbarna kom, men sen behövde de hävda sig och sitta i knät på gammgubbarna. Bläää.
Tänk att jag ALDRIG skulle kunna bli "en sån tjej"!'
'
Fick lite dricks nu.

Äh- Nu är jag så trött att jag måste sova.
Jag börjar ju inte förrän 20.00 imorn, och innan dess ska jag träffa Jesper - det blir skoj!
Kanske träna lite och ringa skatteverkget angående jämkning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0