840st Bugg

Ännu en dag har gått, och så var man hemma igen. Precis som Markus som just kommit tillbaka från Mallorca! Han tyckte att det kändes lite skumt att vara tillbaka i Sverige och till vardagen. Vanligtvis har han ju suttit på nåt café och druckit kaffe med Jill nu. Men hon är i Frankrike, och han är i Stockholm.
Imorn ska han iaf komma och hälsa på hos mig.
Han frågade om folk inte skrattar åt mina möbler; Ja hur inne är det med rokoko egentligen för en snart 29-åring?
Jag skulle säga att det är ytterst populärt! Ja om man kollar runt bland den övre klassen i samhället är det mycket sådant som gäller, och varför vara sämre?!  Varför inte vara snygg jämt...

Clowneri då. Jo´rå - det blir det imorn. Barnkalas vid Odenplan för Emma 4 år. Men innan dess ska det vara städdag här på gården med grannarna! Kanske bor det nån hunk i trappen. Attans att det är i andra uppgången som Idol-Ola bor.
Efter att det är färdigstädat ska vi grilla korv och grönsaker eller vad det stod på lappen som hängde i entr'en.
Jag är nog bara med en stund, innan ja åker iväg och viker ballonger.

420kr i dricks. Det tar sig.
Men så var det ju även idag som hela bistron fylldes till bredden och folk skrek och ropade: EN GÅNG TILL! EN GÅNG TILL!! Det har ju Aldrig hänt där inne på showen, iaf inte vad jag har hört.
Synd att behöva sluta då, för såklart var det dax för finalen. Ja, ja.... Kul var det iaf.
Vi är ett bra team jag och Emmy!

420kr.... Det är 840st Bugg det!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0