6 par skor...

Idag fyllde Andreas 30 år. Sjukt. Snart är jag där.
När man var liten och tänkte på någon som var 30 år tyckte man verkligen att den var jättegammal! Det är väl en person med. Herre Gud, när mamma var 30 bast, då var ju jag 7 år. Tänk och ha ett barn på 7 år som springer runt en, en liten människa som går i skolan och behöver ha all uppmärksamhet man kan få.
Nu kan jag lägga all den tiden på mig själv istället. Bra eller dåligt!? Går nog inte att tänka så. Även om jag som kvinna borde tänka i "dom banorna" då det inte är bra att bli förstagångsmamma när man är över 30.

Övade en massa på showen idag med. Emma var ju hes och jag skulle kanske hoppa in.
Hon hade dessvärre sån prestige, så det blev inget inhopp. Trist! Ja, ja.... Kommer säkert senare i veckan. Tror inte att hennes röst kommer att hålla med tanke på hur mycket hon pressade på.

Sara och Erik var på Golden, kollade showen och sjöng lite karaoke.

Sedan fick jag ragg när jag var i Telenorbutiken. Killen - en yngling - garanterat ung och oförstörd - gav mig sitt visitkort och erbjöd sig till och med att hålla butiken öppen extra för mig om det skulle vara så att jag inte hann komma tillbaka innan de stängde! Roligt, och smickrande. Dick hette han. Stackars grabb och heta det. Jag förstår mig inte på det namnet att vi har det i Sverige.

Sedan ringde de från produktionsbolaget S:t Paul och sa att filminspelningen är inställd då regissören Johan Kling är så sjuk, och att det dessutom kommer bli ett annat produktionsbolag som producerar den i vår och att jag gärna fick söka då igen till filmen.
Jaha... det var min chans att träffa Gustav Skarsgård. Skit!

Väggdekoren jag köpte på Panduro var riktigt snygg. För att inte tala om de två par skorna jag köpte på Bianco.
Det är bara tisdag och jag har redan köpt 6 par skor!!!!! Vart ska detta sluta?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0