Ush! Kräkas i korridoren sådär



I helgen var vi från Bistron i Tallin! Ja, jag vet att jag var där förra veckan med men nu var jag ju lite mera guide till mina kära kollegors lycka.
Lycka och lycka vete tusan... De var iaf mycket nöjda med timmarna vi spenderade i den estniska huvudstaden.
Vi hann med shopping ( mest Emmy, Andreas köpte NÄSTAN en svart LACK jack!!! ) lite kultur i den gamla delen och såklart bakelser och tomatsoppa.

När vi skulle tillbaka till Sverige passade vi på att ta 60 min massage var och en massa bubbel i jacuzzin!
Dessvärre blåste det upp till storm så runt 21-tiden var vi alla utslagna hjältar som spydde i korriorerna.... Jag och Andreas. Emmy bestämde sig för att hålla sig. Bra där. Det enda vi fick i oss var: 1) Åksjuketablett 2) Fruktsallad   
Vi låg där i hytten i vår dubbelsäng och mådde pyton. Har aldrig varit så åksjuk någonsin!

Så avslutningen på resan blev sådär.
Ja, ja... Summerar vi var det ändå en otroligt trevlig tripp som Bistron 2008 gjorde!
Att Andreas dessutom blev firad på bästa kryssningsvis på scenen med bandet spelades "happy birthday" och med en flaska skumpa i sin hand får avlsuta denna lilla berättelse om Tallinkryssen med MS Victoria 1



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0