Stel som en pinne!

Det här bådar ju inte så gott.
Stretchade lite idag för att kolla dagsformen... Resultatet: Stel som en pinne!
Vad kan jag egentligen förvänta mig efter x antal månader utan direkt träning. Jag kommer ju ha sån fruktansvärd träningsvärk på tisdag. Och det är jag värd!
Måste nog gå lite mera idag så att jag iaf får upp lite flås, annars lär jag vara helt slut efter bara någon minut på dansprovet. Dessutom med min hosta.
Måste kanske gå till läkaren vid Hötorget. Var är det som stoppar mig? Varför har jag inte gått dit än? Snålhet. Dumhet?
Vet inte.
Min kropp och hälsa måste ju ändå prioriteras. Skärpning fröken Asterius Persson!

Emmy sitter nu på planet till Umeå. Bra!

Nu har jag fixat mitt CV, måste bara bestämma mig för vilken musikallåt på 3 min som jag ska ha med mig, plus en i reserv...
Whicked? Dreamgirls?
Det är ju inte alls den genren. Måste kanske snegla åt det klassiska hållet.
" You can always count on me?" !! Ja den är ju bra - och teatralisk! Kanske inte visar så mycket röst...?  Men personlighet.

Hm...

                                     

 Har iaf valt den här bilden. Det fick bli en som jag själv har tagit.
   What a surprise!


Det är jag och Mona Lisa...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0