Snöa på snöa på snöa på...



Jaha.
Så var den här då - första snön - som verkligen ligger kvar.
När jag kom hem inatt fanns det inte en enda lite flinga i luften, men när jag vaknade var det till ett vinterland!
Mysigt.
Tända ljus, varm choklad & fönstershopping står på min agenda innan jag börjar jobba.
Att lite snö kan ge en sådan julstämning.
Jag älskar vintern. Men bara om det är snö. Att bara ha vinter utan snö gör det bara mörkt och trist. Nu är det ljust och vackert. Dessutom känns det som att människor blir lite gladare och piggare!

Åker hem sön-mån till Norrköping, en snabbvisit. Kanske hinner med en fika med Lina el Cicci. Skulle ju se Veronicas ring med. Äh, drar ju hem nästa vecka med. Kan göra det då.

Nu ska jag ge mig ut i Stockholms vinterlandskap och sjunga lite julvisor.
Hur går den nu, texten till den där fina...  eh...Var det inte: Snöa på snöa på snöa på?!


                                                                                                            P.s Andreas ska hoppa in idag för Erik som är sjuk,
                                                                                                                  kanske är det vinterkräksjuka... inte bra. D.s


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0