En Sultankebab tack!

Det är så himla nära. Sitter och letar på varenda sida som finns efter billiga flygresor ner till GC.
Anledningen är att jag nu nästan har fått det bekräftat att jag får ledigt 2 & 3 jan!! Det vore ju så sjukt bra, kul och alldeles underbart. Att få komma ner, kolla på lite show, träffa en massa härliga människor så jag får en massa ny energi.
Lapa sol ( det vore ju själva f-n om det var dåligt väder då... ) Kan jag inte bara få ett klartecken nu.
Ska kräva det imorn. Det är dax att kavla upp skjortärmarna.

Men Norwegian skulle det bli ca 4000kr. Då skulle det dessutom vara direktflyg! Inga mellanlandningar ( galet bra! )

Snälla, snälla, snälla.
Så himla krångligt ska det väl ändå inte vara.
Nej. Det kommer gå finemang! Tjohooo. I'm on my way to E Viva España!!

Dessutom fick jag ju för en gång skulle bra dricks.
Det är nu det vänder!

Jag vill ha tillbaka lite fräknar i mitt ansikte.
Lite linjer från bikinin. Ja, så att jag slipper vara ett med mina lakan.
Det börjar bli lite trist, även om jag gillar att vara en blek skönhet.
Det är ju bara att erkänna: Nog fasen känner jag mig både piggare
& fräschare med lite sol på min kropp.
Dessutom blir januarimörkret kortare om jag bara kommer iväg.

Jag är så taggad.

En sultankebab tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0