Hellre ful & skön, än snygg & hård!

Hellre ful & skön, än snygg & hård. Helt klart!
Kanske undrar vad jag tänker på egentligen. Nej, Jenny har inte blivit tantsnuskig på äldre da'r ( ja, jag närmare mig ju de 30 med 7milakliv! )
Nej, det jag pratar om är att mamma har varit ute på shoppingrunda och köpt två fotöljer till vardagsrummet.
Det som fick ryka i inredningen var då min älskade soffa. Den var ju ändå så ful! säger mamma.
Ful?! Den var ju störtskön att ligga i. Dessutom bra när vi får besök.
Jag sov ju däri när Nyackfamiljen var på besök i somras. Bara det. Jaha. Hoppas verkligen att de är snygga.Eller snygga & hårda, eller fula & sköna... Ibland kan man ju inte vara både snygg & skön.


Vilken tur då att jag iaf är snygg jämt!
 

Ps. Robban kom över på en snabbfika.
Han älskar tydligen ädelost,
så tuben tog slut... Ds.


 


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0