Hej mitt vinterland!



Gick upp i morse och packade lite inför resan till Norrköping. Det var ju inte direkt nåt jag skulle ha med mig. Datorn.
Ut i vinterlandet, slidar mig fram på Ringvägen och tar tunnelbanan till centralen.
X2000 tåget kommer in precis, jag går ombord och sätter mig tillrätta i stolen ( kommer såklart få åka baklänges...) och slänger i mig några vindruvor.
1 h och 10 minuter senare kliver jag av i - men hallå - höst?! eller till o med vårsol!
Vad hände med Kung Bore?
All julstämning försvann som en avlöning. Av med mössa och vantar och på med höstpjucksen. Yes.

       

Fikade med Lina.
Kvinnan som är världens bästa på vardagspresenter! En asnice rosaglittrig piratväska tyckte hon passade in i mitt liv. Perfekt.
Fräcka Fröken på Kungsgatan har så himla gott kycklingspett med currydip - mums. Linas chokladboll liknade mer, enligt henne själv en hästbaja... Döm själva! Lite stabbig om jag ska ge ett utlåtande. Bästa chokladbollen hittils kommer från 7 Eleven i Helsingborg, precis vid centralstationen. Ett hett tips!

              

Läste även att Jesper Blomqvist letar efter en ny kvinna. Hon ska vara snäll, glad, rolig, självständig och gärna ha egna intressen. Fotboll är inget krav. Hm.... Låter ju som JAG!
Hade ju en lite crush på honom där 1994 efter hans inkast i VM. Fin grabb. Fick hans autograf senare samma år.
Får ta och skicka ett äkta kärleksbrev till TV4, adressen stod i Expressen.
Det är dax för mig att bli uppvaktad snart tycker jag!

Imorn börjar vi jobba måndagar med.
Jippie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0