Fika-MarCus, Golden och så lite Göteborg!


                                                                                              Ett sant nöje!

Det tycker jag det är när jag får bjuda mina vänner till fikastunder i min älskade lya.
Då dukas det upp på finaste kakfatet och de godaste kakor,wienerbröd och annat gott serveras. Mestadels till te då de flesta av mina vänner på nåt konstigt vänster inte dricker kaffe... Och om de dricker så ska det vara med extremt mycket socker, grädde, baileys eller diverse essenser!
Marcus var gäst denna gången. Han mumsade glatt i sig lussebullar en hel månad innan han ska gå med stearinljus i handen och sjunga Lusse Lelle.
Vem är han då undrar du kanske?! Jo, en trevlig man i sina bästa år som bara längtar efter att träffa rätt kvinna och få överösa denna med galet mycket kärlek och uppvaktning. Hon kommer få ett trivsamt leverne med många skratt spännande äventyr.
Känner du att Marcus är mannen för dig, hör av dig!

Så är du nöjd nu... Ha ha!

Dagen flöt på smidigt idag med. Söta Mattias kom och sjöng Lean on me på karaoken, Andreas hoppade in i showen då Rickard var sjuk, Johan höll på att tappa rösten, Emmy åker upp till Umeå redan imorn och vi fick en trevlig liten hög med dricks när kvällen var slut. En bra torsdag. Vi jobbar så jäkla bra ihop. Jag är så glad för att jobba med Emmy!

Dessutom beställde jag biljetter till Göteborg. Åker ju på söndag 7h 10 min... Jippie!  Askul att ÄNTLIGEN komma till Göteborg igen, även om det bara är för några dagar eller snarare timmar känns det som, jag kommer iaf till BÄSTKUSTEN!!! Konstigt, men jag älskar verkligen den staden. Vet inte vad det är.
Känns bara som att jag kommer hem varje gång ja kommer över krönet vid Kallebäcks Motet och ser Liseberg!
Ska bo hos Linda & Johan och träffa Teresia och Anna N, mer hinns nog inte. Åker ju om Dani som måste tillbaka till Karlstad söndag kväll.

Ja, ja.... Måste göra ett nytt CV och bestämma mig för musikallåt till måndag kl. 10.30 Audition på Dansforum! Ska bara först gallra mig igenom ett dansprov för Gunilla. Trots att jag inte gått BA :-)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0