Sleepless in Norrköping

Då är det nog dax att gå och sova!
Det är ett under att jag fortfarande är vaken... Kom hem efter kl. 04, tog tåget kl 08.20 och började jobba kl 10 -16.30, skulle stått till 18, men tydligen ska jag bara jobba 6h söndag, och 8h mån-tis. Det var riktigt roligt att dema parfymer. Personalen var jättetrevlig. Sedan gjorde det ju inget att jag är en hejare på hur parfymflaskor ser ut. Samlade även ihop ett litet smink-kit till en kille som ville ha hjälp till present till sin sambo.
Pappa skjutsade mig till Marie där Mia var med sin dotter Linn. Jösses vilken söt unge. Alma var lektant & jag åt såklart chicken kebab,
Det är verkligen trevligt med fikastunder med hembakat! Marie hade bakat Banankaka - en jättemumsig sådan.

Ja, Kicken från The Poodles var på Golden igår, och han Fredrik Berging eller vad han heter som ledde Hjärnkontoret först- Inte en enda låt sjöng de i bistron. Ett litet rocktjut kunde han väl gett ifrån sig?!
Skandal!

Inte en enda julklapp har jag köpt. Jo föresten, en till pappa. Sedan får jag väl räkna in de två bh'arna jag köpte till mig själv. Billigt och bra med G-kupa. Det var den dricksen...
Men vad sjutton ska mamma få?
Det är ju inte så att jag har mycket tid heller, kl10 - 12 mån & tis... HJAAAALLLLP!

Kommer på mig själv med att jag skriver osammanhängande och får skriva om flera gånger.
Det är nog dax att kalla på John Blund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0