Skumbananer




Det är så mysigt med lediga dagar. Jag kan göra precis vad jag vill - aldrig behöva titta på klockan - dra runt på stan eller bara sitta inne och ha det mysigt med mamma & pappa.
De senaste dagarna har vi bara degat!
Vi var på indisk restaurang, åt nåt så otroligt stark så jag höll på att brinna upp... På väg hem för att lämna mina nyinköpta skor (!) stannar en svart bil med tonade rutor och vevar ner rutan. Jippie. Jag är förföljd. Vad ska jag göra? Forstätter gå.
Ut sticker ett huvud från en alkis eller allmän skumbanan.
- Jag vill bara önska god fortsättning. Om alla tjejer hade din utstålning skulle jag förbjuda solglasögon!
- Tack... detsammma....?!

Såg filmen "Allt flyter" igår kväll. Fy vad dålig! Varför görs det för lite bra svensk film?
Tur att det var gratis.

Idag kom Catherine, Micke, Lovisa, Linnea & Charlotte på besök. - 50kg eller mer. Toppen C!
Robban & Emmy kom på middag med. Jag gillar att bjuda vänner på mat. Spontanmiddagar är bäst.
Det blev varmrökt lax - mums - med farmors goda sås och kokt potatis. Plus en massa öl... Härligt!

J's mamma är jättedålig nu. Kunde knappt prata.
Hemskt. Tur att moster & man är där.

Jag, Emmy, mor & far gick på stand-up på Big Ben. 15 komiker som avlöste varandra. Bra tempo - varierande kvalitet...

Imorn blir det nog en ny kamera.
Expert. Elgiganten. Siba... Heron City kanske får sig ett besök.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0