Panik!

Fruktansvärt ord.
PANIK.
Det händer i krissituationer.
Oftast.

Idag stod jag på Åhlens igen och demade parfym, ett trevligt avbrott från Golden Hits.
Här är det 8 h arbete, med rast om man vill, utan pekfingrar och kollegor som springer runt och iaktar en med en kamera i högsta beredskap för att kunna rapportera till chefen. Allt för att kunna glorifiera sig själva...
Nej, här står jag snygg som bara den ( vad annars?! ) och känner mig verkligen som en av teamet på kosmetikavdelningen. Till och med chefen frågade MIG idag vilken parfym jag skulle rekommendera till en kund som ville ha Sergio Tacchini Donna men som var slut i lager. Be Delicious DKNY var mitt förslag - som kunde direkt köpte!
Sånt är ju verkligen roligt. Det är uppskattning.
Hela tiden är det vänliga blickar och frågor från personal & vakter. De tycker nog det är skoj med lite nytt folk.



Dessutom kom Denny, Anki och Jesper förbi idag.
Denny fick jobbet på Gbg Operan!!!! Understudy till Bobby & Ensemble. Sååå himla kul!
Anki blev ju - som vanligt - uppeldad. Hon är verkligen en trevlig kvinna, lite smått galen, men fullproppad med karisma och jävlar anamma.
Hon tyckte att jag skulle ha en mick och hitta på lite låtar till parfymerna.... Tja, varför inte? Det vore ju minst sagt lite stört,
Trodde Jesper skulle ha semester & fira sin 30 års dag, men de gällde något helt annat.
Berättade en massa trevligt. Som att Garbo's folket numera är stammisar på Saloon! Inte illa.
Nadja dejtar visst Cameron med. Han den trevlige ( & snygge ) kanadensaren som är ansvarig för golfklubben.
Då han inte visste om han åkt tillbaka till GC när jag kommer ner erbjöd han mig sin nyckel till bungalowen med stor pool som han hyr! Hur snällt är inte det? Kunde inte med att ta den där i affären, men jag ska defenitivt tänka på saken.
Han sa att han aldrig tidigare bott så fint och att dansken han bor med inte skulle ha något emot dambesök. Tror jag det!

Sålde en hel drös med parfymer idag med, något fler än igår, men fortfarande inte tillräckligt för att vinna förstapriset.
Fasen att jag är placerad i Norrköping och inte på Åhlens City!
Säljaren i mig gråter floder!

Har inte köpt någon julklapp till mamma idag heller.
Vad ska det bli?
Holiday on ICE sa hon ju att hon ville gå på. De kommer hit i februari till Linköping tror jag. Antagligen till Globen med... Finns nog på tradera och köpa...?

Får kolla imorn bitti.

Nu ska här sovas!


Kommentarer
Postat av: Catherine

Hejsan det är klart att det finns biljetter på tradera, har bara sett till stockholm viseligen.



KRAM KRAM!!

2008-12-23 @ 07:58:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0