Ett plan på väg till Gran Canaria!

Vet inte om jag sa att jag bokat min resa till Gran Canaria?!
Yes! Igår så blev det klart. Har visserligen inte fått klartecken från chefen än, men va tusan. Kan ju inte vänta längre då kan ju biljetterna ta slut.
Flyger med norwegian båda vägarna. Skönt med direktflyg! Får visserligen sova på Gardemoen 7-8 jan, men det är det faktistk värt. Annars kommer jag aldrig iväg. Eller tillbaka.
Något som oxå är kul är att jag fått många små hälsningar på facebook angående min ankomst. "Har du nånstans att bo"
Tänk om d varit tvärtom - köpt flygstol, känner en massa folk på destinationen, men får ändå inte sova hos någon... Usch!

Så här kommer mina dagar se ut:
Äta mat på Espetada
Sola, bada & äta glass på Anfi
Chocolate cake på HRC
Garbo's
Chilishot på Saloon
Skumpa hos Ismael
Fuldans i hålet
Hämta hem mina saker som ligger och samlar damm under Matildas säng
Shoppa på Atlantico
Sjunga karaoke på Holidays
Hångla med marockaner
Ha vattenkrig med Yamil

För att påminna mig själv om vad som väntar mig lägger jag till den här bilden som säger allt.
Älskade Jesper - första gången vi egentligen pratade med varandra var när han kom hem till mig och jag fixade till honom till denna skapelse.
"Det är bara att du tar av dig kläderna och tar på dig den där"
Ja, så sa jag faktiskt. Och han gjorde det. Men inte nog med det. Han åkte sedan direkt till Callcenter och jobbade några timmar. Sjukt kul!
Så började vår vänskap.

Det är nåt speciellt med vänner man skapar sig när man är vuxen. På ett annat plan.
Ett plan på väg till Gran Canaria



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0