Gott Nytt År!

Vilken fantastisk avslutning jag fick på det här året.
Antagligen matförgiftad - vad skulle det annars vara?
Träffade Rasmus igår för lunch sedan gick jag, mamma & pappa in till stan för att få tillbaka pengarna på min kamera och minneskort,
Robban mötte upp med och till slut hittade han sina guldljus!
Vi var och åt thailändskt på kvällen, och det var nog då som det sket sig. Kyckling... Även om det är  i Sthlm kan det vara förädiskt.
Vaknade upp med feberfrossa, spydde som en kalv i flera timmar och hade 39.4 i feber. Yes!
kl 11 imorn går planet...
Fick ringa och sjukanmäla mig. Panik hos Concealer-Tom. Emmy tog min karaoke.
Bech ringde. Han, Moa & Harry ska på nyårsfesten på Wallmans, den som är från 02-07!! Galet. Jag ville också gå på den. Varför denna uppsvällda mage?
Nej, jag SKA bli frisk till imorn. Tog ju inget avbeställningsskydd...

Året som gick då,
2008 börjades på Gran Canaria & Garbo's där jag blev utbjuden av en lång man med hästsvans. Kom han ifrån Bulgarien eller nåt sånt...? Minns inte.
Smärre panik när 4 artister inkl. jag själv var sjuka och en lokalshow var tvungen att hyras in... Nakenchock!
Bröllopsmässa i Las Palmas, GayGala i Playa Del Ingles, hem till Kristers 50 års fest, Singing Bee, Ögonlaseroperation, blev rekommenderad av Tezzla att börja på Golden Hits & började där 16 juli, Har ingenstans att bo, så jag slaggar på Wallmans kontor ett tag, bor sedan i Sollentuna en månad innan jag går till banken, får lån och köper mig en lägenhet på Södermalm, Ringvägen 158, hoppar in i showen när Emma är sjuk, gör lite clownjobb,  har Andreas inneboende hela tiden, gör lite statistjobb,får min första roll i en långfilm, dessvärre blir regissören sjuk så imspelningen läggs på is och produktionsbolag byts, inget Hollywood för mig, beställer resa till Gran Canaria och nu sitter jag här i min underbara lya lägenhet, Andreas ska flytta ut, jag ska få bo själv, mamma & pappa är är här hela tiden, mina älskade föräldrar!

Ett mycket händelserikt år.
Har bestämt mig för att 2009 ska bli ännu bättre!
Det börjar iaf likadant som 2008.... På Gran Canaria.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0