Dessa mazariner...

 
 

Fikadax med Markus igen. Denna gång på Wienderkonditoriet på Biblioteksgatan. Ett riktigt pensionärsfik där de sitter längst ut på stolarna och vägrar släppa förbi en när man vill förbi.
Markus köpte SÅKLART en mazarin och tog gratis påtår 3ggr!!! Vete tusan om han egentligen fick det, men det struntade han i, gick med raska steg till kaffeautomaten och blev nästintill nersprutad när han skulle ge sig på sin första påtår.
Själv tog jag kalkonmacka & en dessvärre halvtorr pistaschebulle till. Detta sveptes ner med min nya favorit: skummad mjölk! Baristamjölk har ju kommit nu, skummar som bara den. Minimjölk är bra annars.


Fick en gratisresa utav TallinkSilja som kompensation för sjöslaget ombord då jag, mamma & pappa åkte.

De hade skickat ett sånt där fint standardbrev om att de hoppades att jag var nöjd med den kompensationen..... 50kr för en hytt betalade jag ju senast.. Skulle kanske skriva att jag vill ha pengarna tillbaka och se vad jag får för svar tillbaka!


Åker hem till Norrköping nu på söndag igen, dax att boka tågbiljett.

   

Bakom varje framgångsrik kvinna går en missnöjd operettstjärna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0