Dan före doppare dan'

Sista dagen på Åhlens var det rätt så lugnt, inte alls lika mycket folk som igår. Kanske beror på att de flesta har köpt sina klappar nu - förhoppningsvis!
Jag fick iaf flitigt besök utav Benny, Lollo, Marie, Pappa Lennart, Carro, Teresia Von Arnold & SO fröken Birgitta! De tyckte alla att jag passade till att stå och dema i butik.
Det är rätt kul ändå med service i butik. Stå och låtsas vara kunnig i ämnet dofter... Bla bla... etc... osv... Toppnot... hjärtat av doften.... Ph värde... Alla lyssnade med stora ögon för att få med allt som experten sa!

Fick även tips på hur tjuvar gör i butikerna. De använder doftstickorna, lägger den som en markör vid olika varor, sedan kommer person nummer två och bara plockar det som är markerat.
Tog bort några doftstickor från bland annat paket från J'abushe! Spännande.

Efter avslutat pass packade jag ihop lite sommarkläder som jag ska ha med ner till GC.
Matilda beställde lösfrallor med - lola från Make Up Store!
Sedan åkte jag, mamma & pappa till Stockholm för att fira jul & nyår där.

Ställde ut gröt till tomten i farstun...
Det är ju ändå dan före doppare dan'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0