Kändistät karaokekväll...

Det var bland det sjukaste jag varit med om. Från 23.15 - 02.20 kunde jag inte röra mig ens 10 cm åt nått håll, så knökat var det i bistron!
En massa trevliga människor som säkert brände absurt mycket pengar vallfärdade till mig och karaoken på Golden Hits.
Det var även en extrem kändistät kväll.

Rafael Edholm ( som bjöd upp mig till dans i mellanspelet i Fly me to the moon ), hans nya fru Daga Lamy, Sara Sommerfeldt, Jesper Sahlen, Gry Forssell, Andreas Wilson ( som jag sjöng & dansade YMCA med... ) Anders Timell, Alex Schulman och en till skådespelar tjej som jag inte kommer ihåg vilka filmer just nu hon varit med i.
Rafael var en riktig sång och dansman. Han hoppade upp på borden & betedde sig som en helgalen allsångsledare i
"Burning Love", Andreas Wilsons Sexual healing var väl sådär... Nån sångare är han ju inte för fem öre! Kort är han med.
Sara vara tydligen singel, något de gärna påpekade i micken.
Gry hade en knallrosa mini-jacka från Gina Trico 299kr med GRY i strass på vänster sida. Mycket snyggt! Hon dansade på som fan i YMCA, som blev avslutningslåten för kvällen! Härliga minnen väcks till liv.

Folk blev som galna när de insåg att det var just kändistätt, kanske fanns det ännu fler på Golden ikväll, men då jag inte ens kunde plocka ETT ENDA GLAS  på 3h (!!!) så fanns det heller ingen möjlighet att spana.
Då är det smockat!

Skojigt var det iaf. Rafael, som för väldigt bra och som kanske varit med i Let's Dance ja vet inte, tackade mig för en trevlig själv. Han ser rätt bra ut den där karl...
Andreas Wilson och Oskar är otroligt lika, Oskar är dock mer biffig & något längre, men om Andreas skulle behöva en stand-in skulle han verkligen passa in! Coolt. Det var lite absurt när han kom in, en kille i hatt (...) stuprörsbrallor, och en snygg skjorta & skägg. Va? Är det Oskar tänkte ja. Men som sagt , han var ju lite kortare Andreas.
Han verkade trevlig med. Även han hoppade runt och lekte Carl-Anton och allsångsledare. 
Det  finns hopp för Oskar att bli modell för MQ, det har ju han Wilson varit.
Tycker nog iaf att Poskar har ett mer fördelaktigt yttre. Tänkt om han hade varit där ikväll. Det hade vart skoj!

Sen att jag höll på att hamna på Runar Sögaards bröllop med, men jag lyckades avstyra det. Tur var väl det.
Men det är ju en helt annan historia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0