2 veckor senare

Det senaste två veckorna har verligen gått i ett, med långa repetitionsdagar, förpremiärer och slutligen premiär. 

Mottagandet från publiken är stående ovationer och recensionerna är 6/6 eller 5/5 stjärnor. "Genialt", "Nytänkande" och "Prestationer som saknar motstycke" är några av orden som haglar både från branschkollegor och vanligt folk. 



Ensemblen är så jäkla vass, och även det har påpekats i recensioner. 
"Bästa ensemblen man sett på Det Ny"

Och med premiärer och föreställningar har man ju ibland tur att få lite blommor, så just nu ser det nästan ut som en blomsterhandel här hemma. 


Möjligheten att få sitta på scenen och se föreställningen är väldigt populärt. 
16/3 kommer Camilla och tittar och ska sitta där längst fram i mitten. Åh vad hon kommer älska det!



Igår hade jag första staging-repetitionen för eventuella inhopp som Lady Beaconsfield. Vi får se om Ulla som spelar rollen håller sig på benen hela perioden eller ej. 


Ikväll är det så dags för föreställning nr: 7. Jag har fått ont i halsen men det ska banne mig väck med häxblandning.

Hurra vilket kul jobb jag har!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0