Rättigheter

Jag har hållit på och ringt en massa samtal de senaste dagarna men hur många timmar jag än spenderar i telefonköer eller betalar flera tiden för att få ärenden granskade och godkända står jag ändå kvar på ruta ett.

Det gäller Kalasklart, min barn- och faniljeeventfirma.
Jag har, efter att för några månader sedan då jag blev uppringd av tidningen BLT (som ville göra ett reportage om mig och Kalasklart) och sedan dess luskat på nätet efter info nu kommit fram till att det plötsligt är någon i Karlskrona som startat en firma med samma inriktning och namn.
Dock har de inte registrerat till varken prv, Skatte- eller Bolagsverket...
Däremot har de startat på FB, trots att mitt Kalasklart redan finns där sedan flera år.




Jag har mailat det dem med men inte fått nåt svar.

Kampen fortsätter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0