Trötta hamstrings och annat smått å gott!

Vart är vi på väg?
Eller vi och vi... Det är ju bara jag.
Mitt i stan ligger det ett nöjesfält känt för sin fredagsrock. Prinsen är en lustigkurre och överallt säljs det shawarma. Eller inte riktigt överallt.
Mest på Vesterbro och Nørrebro.

Betalade för att ta med mig cykeln över sundet. Ingen kollade biljetten.
Värdelöst. Tror att sånt gör att folk plankar mera, tyvärr. 

Nu slaggar jag hos Maja några dagar till jag hittat boende. Måste ju fasen finnas nånstans annars får jag ringa lustigkurren Prins Henrik och fråga om jag kan få hyra in mig på slottet. De borde väl ändå ha nåt rum över. Eller?

Första repdagen var kanon.
Väldigt trevliga kollegor. Glada, sociala och härliga. Bra intryck.
Dansade som tokar till asrolig koreografi i 4h. Jag är ju dock helt klart sämst då de andra 15 verkligen är helt fantastiska dansare. Jag har ju 8v på mig att bli lika strålande som dem. Tur det.

Imorn är det nog jag som har träningsvärk i hamstringsen efter alla kickar och andra sköna moves! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0