Flamingohatt och orkesterjam!

Repetitioner, tekniska rep, genrep, förpremiärer, premiär med två olika skådisteam, premiärfest...
10st genomdrag/föreställningar inför publik hann vi med förra veckan.
Galet!

Premiärerna x2 gick super. Nerverna märktes lite men som helhet var det bra föreställningar och publiken var begeistrad.

Själv laddade jag upp inför premiären med att köpa en underbar flamingohatt och glatt posera på röda mattan utanför teatern. Att jag dessutom blev en turistattraktion när ett stort gäng japaner gick förbi och alla ville ta kort på mig, såklart, var bara roligt.

Mina älskade föräldrar satt i publiken på premiären, sicka premiärlejon de blivit, och gav mig denna hjärtformade rosbukett. Jag älskar färska blommor!!

Summa sumarum: 7 dagars arbetsveckan toppades med en rolig premiärfest där det jammades hej vilt med delar av den grymma orkestern.
Lövely!!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0