Kap Verde in my heart

Alternativet - stanna hemma - kändes inte lika lockande.
Det kostade lika mycket och tog typ lika lång tid som att åka tåg Malmö -Stockholm.. 299kr t.o.r till Kap Verde.


Vissa lägger sig bara vid poolen och stannar på hotellet hela semestern.


Jag levde på stranden..


Provade kitesurfing..


Hyrde squad, 4hjuling, och drog ut på äventyr runt ön.



Jag, Malin och Momo.


Fisk till lunch och middag varje dag, inhandlat på piren från fiskarna direkt.


Momo och hans kompisar ordnade festival på stranden för mig där de grillade fisk och spelade djembe.
Ett ord; magiskt!


Malin lärde sig spela Kalaha. Jag coachade!


Och så var vi på reggae roof top.. Musik under stjärnklar himmel. Ja tack!


Kap Verde. I'll be back!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0