Businesswoman, det är jag det!

Kontrasternas dag för en businesskvinna.

Började med operation på Östermalm.
Ett jäkla födelsemärke som kliat och som jag tog bort i oktober.. Men de fick visst inte med hela så nu fick det göras om.. Suck.
Däremot var det skoj att de hade varit och sett Priscilla!!

Sen stod businessmöte med 3 på schemat. Kalasklart är nämligen med i fighten om att få bli deras nya samarbetspartner när det kommer till familjeevents i Sverige.
Ett mycket givande möte som förhoppningsvis kan leda till mycket jobb framöver!


På deras toalett kunde man även spana in sig själv under besöket... Och vad passar bättre än att ta en selfie?! 


Sen for jag vidare till Sound Factorys studio och sjöng in lite stämmor.
Här har och görs en massa musik. Alltid kul med nya kontakter.


Så.. Det här med att man kan bara man lägger manken till, fokuserar, sträcker lite på sig och säger till självförtroendet att: Nu kör vi!
- det funkar.

Imorn kör vi igen tycker jag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0