Regissör för min egna show: Livet!

Veckan har verkligen varit skit.
Hårddisk som kraschar där allt innehåll försvinner och känslor som stormat.

Då är det viktigt att inte bli kvar i nån neråtgående spiral utan faktiskt, jag vet att det är klyschigt men va fasen gör man annars, tar sig i kragen och börjar på nytt.

Det finns bara en Jenny Asterius Persson. Och hon tänker bli regissör i sin egna show. Showen som heter livet.

Jag ringde till USA igår för att få tag på en casting director eller producent till en show jag vill göra.
Än har jag inte kommit rätt men ge mig nån dag eller två så jäklar ska jag visa dem vem som ringer.

2015... Du närmar dig med storsteg, och vet du vad?
Jag tror att jag är mer laddad än nånsin!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0