Strössel tack!

Det var värst. Nu har jag visst varit helt oförmögen med att skriva något verkar det som... Det är inte sant. Vad sjutton har hänt med alla fina bilder jag skickat iväg till dig bloggen? Va? Behåller du dom för dig själv, å i så fall, varför det? Jag vill ju dela dom med hela världen!

Veckan har varit grym. Det blir det när man gör roliga saker, omger sig av fina människor och äter massa glass.
Ok, kanske hade jag kunnat skippa några av alla de där glassarna, men samtidigt... Varför det när det är så himla gott.
Livet är väl ändå till för att njutas.
Ta vara på sig själv och framför allt; Göra det man själv vill.
Annars finns risken att hamna i ånger,
och att ångra nåt man inte gjorde är ju jäkligt trist.
- En våffla med mjukglass och strössel tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0