Strömavbrott med Megafon!

Vilket jäkla strömavbrott!!
Sedan i fredags har jag inte kunnat komma in på internet - ett stort "ilands-problem" - men nu äntligen fungerar det igen.

Mitt under showen i fredags, när vi var mitt i schlagerquizen, blev det kolsvart.
Publiken skulle precis få de rätta svaren, Anders höjde rösten någon sekund sen sa jag till honom

- Du, jag springer och hämtar megafonen!

Som tur var hittade jag den direkt där i mörkret backstage och sprang snabbt tillbaka hojtandes

- Tror du att det var så här som Carola det 1990 när det sades att det var sabotage mot Nackamasten?!

Vi var tvugna att bryta showen, (många gäster gick) men efter 40 min kom elen tillbaka, så då körde vi snabbt vårt finalnummer,  å det var tur det för 5 min efter sluttonen blev det kolsvart igen...

När jag pratade med gästerna efteråt och dagen efter trodde de flesta att vår show skulle vara så till en början.
Ja att jag skulle springa och hämta en megafon!!!! Ha ha ha ha. Jag är stolt. Good acting Jenny!

Hädanefter tänker jag alltid ha en megafon nära till hands.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0