Att gratis är gott vet vi ju sen innan, m...

Att gratis är gott vet vi ju sen innan, men att det även kan bli för mycket av det goda, ja då det går över till habegär, egoism o girighet, då har det gått lite för långt. Idag var jag clown. Ballonger o ansiktsmålningar gjorde jag gratis till alla barn o kön ringlade sig lång. När jag redan hade dragit över 1h (!) o sa till en mamma att ja inte tog emot fler barn blev hon jättesur, gick iväg o sa högt så att hela torget skulle höra; "Dom har ingen respekt för barn!! Vi har inte tid med fler barn. Fy vad dåligt" Ja det var ju verkligen dåligt av mig att inte stå längre än 3.5h oavbrutet o måla barn gratis när jag egentligen bara skulle stå 2h. Otroligt dåligt. Fy! Tur att de andra 99.99% uppskattade mitt jobb.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0