Uppdatering

Mycket snö,
Mycket tankar,
Mycket packande,
Mycket shopping...

Det snackas om vår akrobat Ana's trosor,
det snackas om besök till en viss kollega,
det snackas om audition till olika ställen,
det snackas om boende..

Under tiden har vi shower inför entusiastisk publik, leker i snön,
utforskar Norrland, myser och har det riktigt trevligt!


Jag demonsterar hur man gör snöänglar



Anders leker i snön!



Prinsessan Tessan & Hasse                                    Jenny, Stina & Cecilia   






Huset jag flyttat till. En röd stuga med vita knutar!

Jag har 5st extra sängplatser så nu förväntar jag mig en massa besök fram tills jag åker härifrån 6 juni!
Inga ursäkter accepteras.
Kom hit!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0