Dricks & Galna jobb!

Yes. Fett med dricks blev det. Eller så mycket man borde få varje dag egentligen. Kanske till och med lite mer. Men med tanke på att det var i Bistron var det bra!
Jag bestämmer mig för en viss summa innan jag lägger ut noterna, och tro det eller ej, jag får ALLTID det jag vill. Kan ju bero på att jag inte drömmer om fantasibelopp.
Jag tycker iaf att det är kors i taket om 5 svenska grabbar ger 900kr i dricks! Helt sjukt bra.
Detta innebär ju att jag kan köpa dom där lila stillettklackeskorna imorn... Jehooooooo! Köpte dom ju i svart i oktober, skrev upp mig på väntelista iafall de skulle få in dom, och idag ringer dom!
Får se till att det blir mera dricks imorn, då Andreas är tillbaka med.

Sedan fick jag ett galet jobb idag.
Anmälde mig igår och idag ringde det en tjej som sa att jag fått det.
Det jag ska göra är att nu på måndag gå till 5 olika reklambyråer, storma in på kontoret och sjunga:
Dallas Sthlm bjuder in till Afterwork nu på torsdag kl 17-19, drinkbiljetter , Jacobs.
Hur jag vill!! Ett helt galet uppdrag. Lär väl ta max en timma. Helt ok pröjs.
Gjorde på uppdragsgivarens kontor och de blev asnöjda. Kanske att jag kan få fler erbjudanden!
Funderar på att sjunga olika genres till varje byrå.
Hon frågade om jag inte fick hjärtklappning av att göra nåt sånt, men jag förklarade att de flesta hämningarna har jag glöm bort under årens lopp...
Men vem som helst skulle ju inte kunna göra såna uppdrag. Tur för mig.
Jag tar gärna ALLA !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0