Ich bin ein böses, böses Mädchen!

Herre gud så mycket text det är.
Sjukt mycket.
Även om jag förstår mycket, eller det mesta av det så är det ändå ett helsike att få in allt.
Håller på o tar ett litet stycke i taget, men det är ändå galet mycket att korvstoppa.
Tyskan som ringde mig ska ju ringa igen i slutet på nästa vecka. Tänk om hon säger att jag får komma början på näst nästa vecka.. vad gör jag då?
Måste få mer tid!
Gaaaaah.

En tjej från flickkören har en inneboende tysk hos sig, som jag ska försöka få till en dejt med.

Jag, mamma, pappa & Emmy var på Gröna Lund idag och kollade på Sommarkrysset.
Mycket trevligt,


                                              Vår framtida arbetsplats?!

Gynning & Berg var programledare - ett bra par det där.
Ungefär som Nilsdotter & Asterius-Persson.
BWO, Miss Li, Melody Club, Patrik Isaksson och Tingelinggänget var artisterna.
Tänk att Martins popstjärnekarriär startade med Popstars och ett fyllevad.
Det är det inte många som vet om.

Satsade 6kr på nummer 32 på Plopphjulet.
Tjoooooohooooooooooooooo!!!!
Har man inte tur i kärlek så är det i spel.
Nummer 32 blev det, och jag blev 2100g Plopp rikare.



På vägen hem i tunnelbanan var hela vagnen fylld med tyskar....
Är det ett tecken?!




Pappa & Mamma köpte sig varsitt Gröna Lunds kort. Vilken lycka!



Tänk om jag hade legat med honom på Cypern 2003...




Berg kör ultraljud på sig själv.




Vad hade Martin gjort annars om han inte hade antagit vadet 2002?




Emmy satsade på full pott!




Själv  kollade jag hur mycket sockervadd jag fick in i munnen...


Ps.
Idag blev jag kompis med Gudryn Schyman, Anders Bagge, Anders Lundin
& Margot Wallström på Facebook. Tänk om det var lika lätt i verkligheten! Ds.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0