Poison!

Fasen vad kul det var igår.
Jag har nog ta mig tusan blivit en rockbrud!
Sjöng Heaven's on fire - klockrent - med perfekt risp på rösten. I like.
Skulle kanske kolla upp om d e nåt rockband som behöver en leadsinger!?!
Jag fick en massa beröm med från folk som tyckte att jag var mycket bra värdinna, att jag får igång publiken även om de bara är få, och det är ju skitkul.
Katrine, Martin & Christel sjöng en massa låtar. Värsta wailqueen är hon ju. Jag säger bara I turn to you.. gåshud!
9 år sedan. Så länge är det sedan vi träffades. Sjukt länge sedan. Hoppas verkligen att det blir ändring på d nu.

Stackars Katrine blev matförgiftad efter cheeseburgaren. Har inte mått så bra nu under morgonen.,,
Ikväll får hon sällskap av Jonas som kommer till Golden. Nice.
Efter jobb blir det kanske utgång. Vore trevligt.

Ja... Så var hon Jessica där med, som var på semester både på Nausicaa & Pascha Bay!

Jag har en MASSA filkklipp från kvällen, men dom sparar jag till mig själv.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0