Top Model

Idag var vi på casting jag och mamma.
Det var Scandinavian Models som sökte modeller till "Nya Maxihuset" - ett stort jippo i Gallerian.
Mamma var riktigt söt när hon stod där och posade. Hon skrattade en massa, tror nog att hon tyckte att det var riktigt roligt. Den där presenten "Modell för en dag" är nog inte så dum ändå.

Älskade Daniela ringde och funderade över att anmäla mig till Idol. Ja! Försjutton.
Nåt måste göras.

Anders Hellström mailade och fråga om jag ville med på Tina Turner 19 April i Globen. Elin hade fått förhinder, och nu hade han en biljett för 600kr på parkett, visserligen på rad 44, men bredvid ljudteknikern, så det borde ju vara bra ljud iaf!!
Jag nappade direkt! Klart jag ska se Tina. RockTant nummer 1. Shit
Det kommer vara en sååån häftig upplevelse.
Sist jag var i Globen ( om jag inte räknar med när jag & Jonas var där och lånade toaletten under Melodifestivalen ) var när Alla Sveriges Musiklasser 1992 sjöng i Globen! Det var ju ett tag sedan...

Bäst och ladda batteriet till telefonen ifall de ringer från modellagenturen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0