Tema: Astrid Lindgren

Undrar om det var bestämt så iår.
Ja, att det skulle vara Astrid Lindgren Tema på Idol.
Var där, pratade med Jidhe, som för övrigt är en riktig pudding. Fin grabb det där. Ja, ja.. Jo, han sa:
Jenny Asterius Persson, tycker inte ni att det låter som en stjärna?!
Sedan pratade vi lite om vad jag har gjort innan och så. Gick in i nån Bikt, där jag mötte Urban, killen jag spelade in pilotavsnittet till Office Diet med ( då jag stod i bara underkläder på Idolscenen).
Sen var det bara och vänta, och vänta och vänta.... Suck vad det är jobbigt att bara sitta och glo på en stol. Särskilt när det sitter en nippertippa bredvid en som tjatar om hur kissnödig hon är.
In till Juryn iaf.
Där frågar de lite om mig, var jag kommer ifrån och hur gammal jag är.
Sjunger Heaven's on fire - blir avbruten av Laila när jag precis ska avsluta, och väntar på domen.
Bagge först: Du sjunger hellre än bra. VIssa ställen låter det inte bra på. ( Eh... va?)
Laila: Jag håller med dig, du låter som en motorcykel
Andreas: Du ser ut som en långhårig Karlsson på taket.

Ursäkta mig.
Jag har lite mer respekt för dessa tre människor, men när jag hör att de skrattar när jag är på väg ut, försvann allt.
Förnedringstv har man ju pratat om , men att även den här juryn skulle hålla på med sånt det trodde jag inte.
Rickard och Jocke gick inte heller vidare.
Sist in var Emmy, Trött i rösten efter att ha suttit stilla hela dagen och bara väntat.
Går in och sjunger, distar lite, är inte så himla nöjd. Sjunger The Best med,
Andreas: Du sjunger som en rumpnisse

Då var vi där IGEN.
Så har vi tur kommer vi få se både Pippi, Lotta, Emil, Mio och Riddar Kato i höstens sändningar.

Hellre än bra. Nej, inte riktigt va.

Jag sjunger - och det utan nån jäkla propeller på ryggen!!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Vilken tur att jag inte gick dit då, man trodde ju ändå att den här juryn var mer proffesionella än så!!!! Och detta är ju bara ytterligare ett bevis på att riktiga artister inte har något i Idol att göra!!!

2009-04-28 @ 20:27:35
URL: http://lisaonstageandinlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0