Har du varit med på TV?

Men Herregud vad jag känner igen dig!
Har du varit med på TV????

Så sa han mannen igår på Golden.
Ja, du har nog sett mig i något program sa jag lite förynt - ja, jag är det ibland när jag inte vill verka alltför världsvan...

- Kanske Outsiders? Dansandes i kokläder i Turkiet...
- Nej.... IDOL? Har du varit med i Idol? (Det har ju borjat igen, får se om vi får någon ny världsartist i år då)
Nähä ....  Singing Bee!!! Skriker han ut och pekar på mig. Aha där har vi det! Rosa örhängen - stjärnor!
- Men det har ju inte sänts än!?!
- Jag är producent för programmet! Åh vad kul och få träffa dig!

Sedan överöste han komplimanger, berättade att han och Ingela hade bott ihop i tre år på 27km2 (!), och att han ville ha med mig i fler program.
Det är bara att ringa sa jag. Ingela och Filip har mina kontaktuppgifter. Sing-a-long pratade han om. Ja Tack!
Sen var han producent för "Du är vad du äter" med. Hon tokan Anna Skipper hade varit på honom och sagt att han genast måste banta. Han som är ansvarig för programmet kan ju inte vara tjock!
Killen vägde väl ca 70kg....
Nej tack, sa jag. Den galna kvinnan får du gärna behålla för dig själv.

Tittarfavorit kallade han mig. Vi får väl se.
26 sep kl 21.30 på TV3 visas programmet iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0