Beckomberga Mentalsjukhus

Du bist zu fat!
Ja, så heter låten som jag ska dansa runt halvnaken till.
Så blir det när man efter att ha slängt iväg en ansökan på någon sida, man knappt kom ihåg var... Och såklart vill de att jag ska vara med!
Låten ska tydligen mest spelas på tyska MTV, så det är nog inte så många som jag känner som kommer se spektaklet - och tur är väl det.
Inspelningsplatsen är Beckomberga Mentalsjukhus. Det är ju ett sånt ställe jag bara har hört talas om, men aldrig riktigt vetat var det ligger, och nu ska jag dansa runt där i nåt rum i svarta underkläder...

Väntar med spänning till fredag.

Karaoken var riktigt trevlig idag. Mysighetsfaktorn var otroligt hög. Till och med låten "Vem vet" gick hem och gjordes till allsång.

Tack och godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0