Rätt väg?Eller behövs en kompass..

Tänk om man tror att man hittat sitt kall och så är det egentligen nåt helt annat man ska göra...
Hur vet man det?

Jag tror att jag är någorlunda rätt på vägen iaf, då jag i alla år verkligen tyckt om det jag gör/gjort, och vaknar upp glad för det mesta. Kanske inte dom morgnar när någon borrar i en grannlägenhet alldeles för tidigt, men annars så.

Dessa val jag gjort, har de alltid varit rätt.. Nja.. Inte alltid, klart jag ångrar saker jag inte gjorde och som inte går att göra om, men va fasen, ska man tänka så blir man ju knäpp.
Eller knäppare...

Jag tror att de val man gör gör man av en anledning.
Som att åka till Alicante på onsdag.
En liten vårsemester.
Det är jag värd.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0