Bring on the men!

So many men so little time... 
Eller hur lyder ordspråket?
De flesta är ju dock homosexuella i min närhet så chans till romans är liten.
Däremot är de lika cavatörstande som jag själv och lever efter devisen "Never a dull moment" så skoj har vi!


Tre månader är kvar på året som ska bli "året då jag träffar en redig karl".
Jag har ändrat taktik, från att tänka det kommer till jag kommer.


Därför drog vi ut till Hem & Villamässan och flirtade med snygg-Björn, en av alla dessa gifta män. Ja, han var lika het i verkligheten. Jonas och jag satt och dreglade på första parkett! 

Ikväll blir det R.E.A på Intiman.
Vem jag tar med mig?
En upptagen man.
Såklart.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0