Inspirerad och peppad av proffs!

Det är viktigt att gå och titta på olika produktioner när man jobbar som jag gör. Se hur andra jobbar och tolkar.


Idag tog jag tåget till Fredericia för att se Young Frankenstein, en fantastisk "musical comedy" av Mel Brooks.
Det var så sjukt galet bra!!!
Helt fantastiska musikalartister på scenen. Rollprestationer utav Guds nåde. Snyggt ljud och ljus, bra regi , koreografi och scenografi och en tight orkester. Jag bara satt och log. Eller asgarvade. Heja!! säger jag.


En kollega från Love Never Dies, Camille-Catherine, spelade Elisabeth, ett komiskt våp. Vilken stjärna!


Det är kul att Fredericia Teater sätter upp relativt nya musikaler och att det är en sådan enormt bra klass på produktionerna.
Sist var det Alladin och i höst gör de Disney's Den Lilla Sjöjungfrun. 

Supernöjd över min musikalutflykt är jag nu peppad inför premiärveckan som börjar imorn!! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0