I väntan på "Han"


Lämnade imorse ett soligt Gotland..



...för ett kyligt Stockholm!

Vi trotsade kylan och gick till Vitabergsparken där det var traditionsenligt firande med folkdanslag, tombola, lekar, chokladhjul och dans kring midsommarstången.


Det är alltid kul att träffa på vänner och där i vimlet mötte vi Elin, från min musikklass, som firade där med sina föräldrar, man och väninna. Kul med nåt känt ansikte bland i övrigt okända och rätt fult klädda besökare.


Min klänning och rosa skinnjacka stack definitivt ut!


Grillning på innergården som var tyst och lugn då folk flyr stan den här helgen.


Farsan baloo och Jonas höll dock låda efter några snapsar...


Omgiven av kärlek hela dagen.
Det enda som saknas är Han.
Får väl ge mig ut och plocka blommor så jag kan drömma om honom, så kanske han dyker upp till nästa års firande.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0