Vilket jäkla häftigt år!

2013's nyårsmotto: Plötsligt händer det (annars ser jag till att det gör det).
Vilket år.
Jag har ju för sjutton fått göra så mycket roligt att det är helt galet. Envishet och beslutsamhet delux!

Love Never Dies på Det Ny Teater, åkt på 3st semestrar (!!), sommarvickade för Per på Cinderella, fick välja mellan att göra Familjen Addams eller Priscilla - bara det lyxproblem!, fick in en massa nya fantastiska bekantskaper i mitt liv, Kalasklart har blomstrat och jobben har överöst mig, Luciapatrullens ljuvliga stämsång, och såklart hösten, denna galna och helt ljuvliga höst på Göta Lejon.

2014's motto är inte klart än.
Dock vet jag att det blir ett minst lika roligt scenår för mig.
Jag får spela min favorit Shirley i Priscilla, fortsätta med stora utmaningen Mdm Thernadier i Les Miserables i Aarhus och avsluta på Malmö Opera i Zjivago.
Vad säger man?

Tänk att allt repande, alla telefonsamtal och mail ger utdelning.
Silverfat? Nej du. Rent å skärt slit.

Å förutom allt detta, en vänskapskrets som är grym och min mamma och pappa, som jag knappt med ord kan beskriva hur mycket jag älskar.

Det enda jag önskar mig inför 2014 (förutom god hälsa och välgång för mina nära) är att bli upp över öronen förälskad. Ja, att han med stort H kommer och tar mig med storm.
Så har du som läser det här nån stilig singelkarl som skulle passa mig; Shoot, jag är redo!

Nu kör vi!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0