Ge och Få

Jag tror att man undermedvetet höjer sin koncentration och får en extra tändning när man har vänner i publiken.

(Jag och P-Oskar)

Under helgen har gamla klasskamrater från Musikalakademien och kollegor från Thailand samt Garbo's, tillsammans med sina vänner och respektive, suttit där i publikhavet och tjoat, skrattat och gett mig en massa extra energi. 

Det är alltid ett givande och tagande,
Priscilla inget undantag.
Dock undrar jag om jag kommer få uppleva denna extas bland en publik i någon mer framtida föreställning?!

Jag hoppas det, för herre jösses vad det är häftigt att få stå där på scenkanten och bli överöst av energi, leenden och vrål från en euforisk publik när man själv har gett allt. 














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0