På gatan där jag bor

Här, på tredje våningen i huset på vänster sida, bor jag. Tycker att det är skyltat rätt så bra..

Det tar exakt 4 minuter att gå från ytterdörren till teatern. 
Det får väl ändå räknas som "nära till jobbet"?! 

Drog ju på mig en rejäl förkylning i torsdags förra veckan med och som bara blivit värre, så Idag fick jag träffa teaterns läkare (var 2ggr på vårdcentralen i Stockholm i helgen men de sa att jag var frisk..) som konstaterade att jag har fått nåt skit som sitter och irriterar luftrören.. Precis det jag sa till dom i Stockholm men ingen lyssnade.

Imorn fortsätter sångrepetitionerna, men jag ska vara tyst och spara på rösten så jag har nåt på fredag då vi sjunger igenom hela föreställningen!!! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0