Degardag

Regnet hängde i luften hela dagen, och solen kunde omöjligt tränga igenom de tunga, tjocka molnen här över Aarhus. 

Ledig dag = degardag

Jag är expert på att dega.
Sov länge, shoppade en massa, har ätit onyttigheter som smågodis och pizza, och kollat livesändningen av Mello på SVTplay. 


Det är ju dessutom slutspurt på rean. 
Så en ny garderob inför våren blev det! (behövde jag det.. Nja... Var jag värd det.. JA!) 


Piffar här i lägenheten med så att det blir så mysigt och hemtrevligt som möjligt, och jag som älskar färska blommor diggar att det här i Danmark är väldigt billigt med blommor. Rosbuketten kostade bara 15kr! 

Får ju finbesök från blivande utvandrare nästa vecka med. Hilpan ska emigrera och bli fransyska och passar på att hälsa på mig på vägen ner till Frankrike.


Nu blir det till att kolla på QX-galan.
Det som inte kom med i sändningen går att se på TV4play!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0