Tack 2014.. 2015 - jag kommer nu!

Blev året precis som jag hade tänkt mig? Med kärlek, karriär och allt det där.

Nästan. 
Så 2015 får leverera det sista, och gärna lite till.

Jag har fått medverka i 3st musikaler på fantastiska scener i Stockholm, Aarhus och Malmö.
Jag har arbetat med begåvade kollegor och klarat utmanande uppgifter. 
Jag reste till London, Gran Canaria, Tel Aviv, Jerusalem och Kap Verde.

Sen var det det där med kärlek.
Jag trodde att jag äntligen mött Honom, och kastade mig ut.
Lämnade "comfort zone" i hopp om att jag hade hittat rätt. 
Men ack så fel.

Jag drar till mig män som inte vet vad de vill, som har fruar där hemma eller bara vill leka lite. Helt fel med andra ord.

Det tänker jag ändra på.
2015 blir året då jag sätter Mig först.
Där Jag bestämmer.
Där inga svek, dubbelspel eller trams ska få styra och förstöra.
För jag är värd att träffa Honom.
Han som kommer göra mig lyckligare.

När det kommer till jobb får du gärna fortsätta blåsa medvind kära 2015. Jag tänker inte åka snålskjuts utan lovar att arbeta hårt. Målmedvetet och fokuserat mot nya mål och utmaningar.

Fler resor vill jag göra med.
Långt bort, högt och lågt.
Visa mig världens guldkorn och smultronställen.

Å låt min familj må bra.
Och mina vänner finnas hos mig, med mig och för mig. Som jag kommer finnas där för dom.

Så tack 2014!
Vi gjorde ett bra jobb.
Dörren står på glänt, ta min hand för jag är redo. 

Å 2015... Jag kommer nu!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0