As Soon As Possible

Händelserika dagar, minst sagt.
I lördags efter föreställningen rusade jag från teatern med håret fortfarande uppsatt i fnulor för att hinna till tåget mot Köpenhamn. 
Vi var några stycken som skulle till audition till Det Kongelige Teater..

Väl där var det dans, sång och workshop i en massa steg om man gick vidare. Jag lyckades vara kvar till sista omgången och väntar nu bara på svar. 
Hoppas, hoppas!!
Jag är otroligt stolt över mig själv och det jag presterade.
Svar kommer ASAP sa de...


Min fina Jonas kom och mötte upp mig på Operan där audition hölls.
Vi valde att stanna i Köpenhamn en natt till och spenderade den på Dalle med god mat och drinkar.

Tillbaka på teatern... Alla kollegor var och är nyfikna på hur det gått och om jag fått svar. Fantastiska Mikkel hade en lyckopresent med sig till mig, en ananas. För de som känner till Cabaret förstår man att det var en genomtänkt present. 


Jonas och jag har gått på massage, fikat och shoppat.. 
199kr för ett par silverglittriga pumps.
Taget, sa Jonas! så innan föreställningen idag hade vi catwalk övning, och så blev det lite mer fika..


Jag älskar att få besök, det är ju trots allt en bit hit till Århus.
Imorn åker Jonas tyvärr, men redan på torsdag kommer nästa; Martin!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0