Risdiet

Man skulle nästan kunna tro att den är släkt med 3210:an, den där mobilen som liksom höll för vad som helst, nu när min ajfån vaknat till liv efter risdieten.

Dessvärre har nåt jäkla riskorn fastnat INNE i telefonen... Jajemän... Jag tog ju ur simkorthållaren när jag la ner den i påsen för att det skulle vara luftigt och torka på bästa sätt..
För att citera Julia Roberts karaktär i "Pretty Woman": Big mistake. Big. Huge... "

Har kollat in videos på youtube om hur man skruvar isär mockapärerna.
Ska jag behöva leka McGyver nu med?!


Kommentarer
Postat av: mamma pappa

Du fixar väll allt, det heter ju att en kvinna klarar det mesta. Du får nog bli en telefonsjukvårdare som allmänheten kan vända sig till. Lycka till Kram m p

Svar: Kanske det... Vill du jobba hos mig då? :-)
Jenny Asterius Persson

2013-09-07 @ 11:11:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0