Nej tack.. Jag samlar på JA!

Vad gör man om man har allt (ja, förutom en stilig karl vid sin sida) och inte önskar sig nåt på sin födelsedag?




Man bjuder igen för alla presenter och kärlek man fått av sina föräldrar.
Jag checkade in oss tre på Yasuragi, ett val som visades vara mycket bra.
Fantastiskt mat (!!!!), härliga bad, lugnt och stilla... Å så lite cava.
Perfekt!

Mindre perfekt var det nej jag fick.
Å efter att jag inte får komma på en herrans massa audition av nån märklig anledning, trots ett välfyllt cv, ser det plötsligt väldigt mörkt ut efter april nästa år... 
2014 ska inte få bli ett segt år!!

Jag kämpar som f-n, levererar och är värd att få hålla på med min passion.
Så bara så du vet det nu, du däruppe som bestämmer mitt öde - Jag tänker inte ge mig.

Jag samlar inte på nej.
Jag samlar på JA!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0