Auditionstress

Boom!
Plötsligt är det så många musikalauditions att jag typ inte hinner med att gå på allt. 
Oktober är fullsmockad. Varje vecka finns det en ny chans att knipa åt sig ett åtråvärt kontrakt.

Med dessa auditions kommer ju även en viss stress. Vad sjutton ska jag sjunga???!!  
Det önskas att vi sjunger pop/rocklåtar på svenska, gärna låtar "typ Greenday" och klassiska musikallåtar... 

Auditionpärm - absolut, men just nu får den en avsevärd ökning av nytt material.
På måndag börjar mina resor kors å tvärs över vårt avlånga land samt till vårt grannland Finland.

Jag ska knäcka!!
Fokus. Koncentration. Energi.
Å visa att jag vill, kan och ska.

Nu jävlar blir det åka av!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0